Jonathan Björkskog

Busines Unit Director, Genero

Olen yksi Generon perustajajäsenistä ja autan yrityksiä markkinoinnissa ja digitalisaatiossa. Genero perustettiin 2009 ja siitä alkaen olen konsultoinut täysiaikaisesti yrityksiä saamaan hyötyä internetistä. Yleisin ongelma, jonka parissa työskentelen, on digikanavien tuottavuus. Rakennan business caseja yritysten verkkoläsnäolosta ja niiden pohjalta suunnitelmia, joiden avulla yritykset voivat saada maksimaalisen hyödyn nettisivuistaan, Googlesta ja ostetusta verkkomediasta. Pyrin rakentamaan yritysten verkkosivut ja palvelut myyntityökaluiksi tai liidi-koneiksi.

Numerot ovat aina mukana kun mennään syvemmälle asiakkaiden liiketoimintaan ja tällöin löytyvät usein parhaat ratkaisut. Netissä kaikki on seurattavissa ja näemme nopeasti jos tekemiemme asioiden ansiosta asiakas on lähempänä tavoitteitaan ja myös päinvastoin jos ei ole. Tällöin pystymme reagoimaan nopeasti. Tätä kutsutaan Growth Marketingiksi.

Tiimiimme kuuluu strategeja, Growth hackereita, designereita, kehittäjiä ja copywritereitä. Asiakkaita joiden kanssa työskentelen ovat mm. Etuovi, Kauppalehti ja osa Alma Median muista sivustoista, Herra Snellman, Beamex, Mb-Mobile ja Komplett Bank.

Vahvuudet

  • Myynti ja markkinointi

Yhteystiedot

  • Soita 0505394288
  • .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Linkit

Kasvu Open Karnevaali 2019

Tervetuloa Suomen positiivisimpaan kasvuyritystapahtumaan Jyväskylään 23.—24.10.2019

Lue lisää ja tule mukaan