Kirsi Orava

Toimitusjohtaja, Brallo

Brändi onnistuneen yrityskaupan veturina

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Yrityskaupoissa, jos missä tämä pitää paikkaansa.

Brändillä tarkoitetaan kaikkia niitä mielikuvia, ajatuksia ja tuntemuksia, joita kohderyhmillä herää yrityksestä tai tuotteesta. Brändi ei ole yhtä kuin yrityksen logo tai visuaalinen ilme vaan brändiä rakennetaan yrityksessä kaikkialla.  

Yrityskaupoissa brändin pohtiminen alkaa jo kaupan suunnitteluvaiheessa. Liiketoimintalähtöisesti uudistettu brändi tukee yrityskaupan tavoitteita. Brändi näyttää muutoksen suunnan, tuo selkeän fokuksen tekemiseen ja motivoi työntekijöitä. Selkeä brändi helpottaa sisäistä ja ulkoista muutosjohtamista ja viestintää.

Takanani on yli 20 vuotta kokemusta monipuolisista liiketoiminnan johto- ja kehittämistehtävistä. Lempiaiheitani ovat muutosjohtaminen ja yritysbrändien rakentaminen. Nykyään toimin yrittäjänä ja autan yrityksiä brändin rakentamisessa ja tulemaan omalla toimialallaan tunnetuksi ja arvostetuksi yritykseksi. 

Vahvuudet

  • Johtaminen ja strategia
  • Myynti ja markkinointi

Yhteystiedot

  • Soita 050 486 7565
  • .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Linkit

Kasvu Open Karnevaali 2019

Tervetuloa Suomen positiivisimpaan kasvuyritystapahtumaan Jyväskylään 23.—24.10.2019

Lue lisää ja tule mukaan