Toni Keskinen

Director, Customer Experience Business, ToinenPHD

Olen kasvun rakentaja ja sparraaja, erityisesti digitaalisen vaikuttamisen ja asiakkuuden alueilla. Asiakkaan matkan (Customer journey) analyyttinen tutkiminen ja kehittäminen ovat antaneet minulle poikkeuksellisen hyvät edellytykset analysoida ja ratkaista asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyviä haasteita. Tyypillinen projektini lähtee analyysistä: Asiakas-, asiointi- ja online data-, tuote- ja kilpailuanalyysi, taloudelliset tulokset, sekä sparraukset asiakasrajapinnan henkilöstön kanssa. Näiden pohjalta muodostuu näkemys mahdollisuuksista, kitkan ja pullonkaulojen syistä. Näiden pohjalta kehitys jatkuu brändi-, tuote- ja palvelukehityksen tai asiointipolun kehittämisellä tai tietojärjestelmien kehityksellä. Liidien tunnistaminen. asiakkaiden hoitaminen, markkinointiautomaatio, sekä tehokkaat keinot brändätä, markkinoida, kaupallistaa ja myydä ovat osaamiseni ytimessä. 

20 vuotta työhistoriaa on opettanut B2C ja B2B liiketoiminnoista ja toimintatavoista valtavasti erityyppisillä liiketoiminta-alueilla, joten lääkkeitä löytyy varmasti. Työkokemusta ja näkemystä on kertynyt erityisesti telecom-, markkinointi-, media-, lääke-, ohjelmisto-, matkailu-, vakuutus- ja vähittäiskaupan sektoreilta, liitoista ja julkisista palveluista.

Vahvuudet

  • Johtaminen ja strategia
  • Myynti ja markkinointi

Yhteystiedot

  • Soita 044 77 4400 76
  • .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Linkit

Karnevaali Ohjelma

Ohjelma tarkentuu. Pidätämme oikeudet muutoksiin.