Kasvu Openin yritysten top 10

25.10.2018

Kasvu Open Karnevaalin ensimmäisen päivän jälkeen tuomaristo on valinnut 10 parasta yritystä jatkamaan kilpailussa. Tästä joukosta valitaan Kasvu Open 2018 voittajat.

Yritykset ovat Cajo Technologies Oy Oulusta, Finnos Oy Lappeenrannasta, Nellim Wilderness Hotels & Safaris Ivalosta, Soilfood Oy Helsingistä, Notta Systems Oy Seinäjoelta, Popit Espoosta, FinMeas Oy Jyväskylästä, Brighterwave Oy Tampereelta, INARI Arctic Cosmetics Oy Kolarista sekä Globe Hope Oy Nummelasta.

Tuomaristoon kuuluvat Saga Forss (Broadius Partners Oy), Titta Mantila (Finnvera Oyj), Torsti Tenhunen (FIBAN), Jaakko Salminen (Grannenfelt Finance Oy), Anssi Lehikoinen (Rocsole Oy), Seppo Sneck (Largo Capital Oy) sekä Juho Risku (Butterfly Ventures Oy). Tuomariston sihteereinä toimivat Nina Rautiainen ja Maria Häkkinen Kasvu Open -tiimistä.

Torstaina 25.10. avattiin myös Kasvu Openin kausi 2019. Yritys voi hakea avausvaiheessa kolmeentoista Kasvupolku®-ohjelmaan, mutta niiden määrä kasvanee kauden aikana 25–30 polkuun, joista osa on toimialakohtaisesti, osa alueellisesti järjestettyjä.

Tällä hetkellä auki olevat Kasvupolku®-ohjelmat ovat Energia-alan Kasvupolku, Etelä-Pohjanmaan KP, Etelä-Savon KP, Keski-Suomen KP, Keski-Uudenmaan KP, Kohti Yrityskauppaa KP, Kymenlaakson KP, Maaseudun KP, Matkailualan KP, Metsä- ja luontoyrittäjyyden KP, Pääkaupunkiseudun KP, Smart Digital KP, Tulevaisuuden liikenne KP.

Kauden 2019 teemana on kasvurahoitus ja pääomasijoittaminen, tarkoituksena vauhdittaa yritysten kasvua ja kansainvälistymistä. Innovestorin ja Nordean ensi vuonna jakama “Sijoittajan Suosikki” palkinto mahdollistaa palkinnon saajalle jopa miljoonarahoituksen.

Lisätietoja:

Maria Häkkinen, liiketoimintajohtaja, Kasvu Open tiimi, p. 045 130 3751, maria.hakkinen@roihu.com

--
Kasvu Open järjestää kaikenkokoisille ja -ikäisille pk-yrityksille avoimia sparrauksia ympäri Suomen toimiala- tai aluekohtaisesti Kasvupolku®-nimisinä kokonaisuuksina. Maksuttomissa sparrauksissa asiantuntijoita kohdataan väh. 10x45 minuuttia. Kaudella 2018 järjestettiin 26 Kasvupolkua, joihin valittiin 411 yritystä. Kasvu Open on valittu Suomen edustajaksi Eurooppalaisen yrittäjyyden edistämisen kilpailussa, EEPA:ssa. Lisäksi hyviä käytäntöjä esittelevä Interreg Europe nostaa Kasvu Open -prosessin hyvänä toimintatapana pk-yritysten tukemiseen.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat Nordea, Finnvera, Technopolis, Varma, If, Team Finland, BusinessJKL, Keski-Suomen Liitto, Grano, Laukaan kunta, TT-Säätiö, Jyväskylän Messut, Jyväs-Caravan, Isku ja San Francisco Oy.

Kasvu Open Karnevaali 2019

Tervetuloa Suomen positiivisimpaan kasvuyritystapahtumaan Jyväskylään 23.—24.10.2019