Keski-Uudenmaan Kasvupolku etsii taas kasvuintoisia yrityksiä!

Keski-Uudenmaan Kasvupolun haku on auki!

Kasvu Open on Suomen suurin yritysten sparrausohjelma. Kasvu Open koostuu useasta kymmenestä Kasvupolusta ja nyt etsimme kasvunhaluisia yrityksiä Keski-Uudenmaan alueelta mukaan vuoden 2019 Keski-Uudenmaan Kasvupolulle. Kasvupolulle voivat hakea niin start up- yritykset että jo pidempään toimineet yritykset. Toimialalla ei ole merkitystä Keski-Uudenmaan Kasvupolulla, sen sijaan kasvunhalulla on.

Kasvupolulla liike-elämän asiantuntijat auttavat yrityksiä kunkin yrityksen oman kasvusuunnitelman pohjalta. Nämä asiantuntijat antavat neuvoja ja eväitä mm. myynnin ja markkinoinnin, johtamisen, strategian ja rahoituksen saralla.

Tänä vuonna ensimmäistä kertaa Kasvu Openissa on jaossa myös valtakunnallinen palkinto ”Sijoittajan suosikki 2019”. Palkinto mahdollistaa saajalle jopa miljoonarahoituksen ja se toteutetaan yhdessä Innovestorin ja Nordean kanssa.

Starttitilaisuus avaa Kasvupolun

Keski-Uudenmaan Kasvupolku –kokonaisuuden avaa 24.1.2019 Starttitilaisuus jossa kuullaan asiaa muun muassa kasvusta, voitontahdosta ja Kasvu Openista. Starttitilaisuudessa puhujina ovat hiihtäjälegenda ja yrittäjä Sami ”Musti” Jauhojärvi, jolta kuullaan asiaa voitontahdosta. Lisäksi kuulemme kansainväliseksi menestykseksikin nousseen Eränkävijät tv-sarjan luojan ja NTRNZ Median perustajan Teemu Hostikan tarinan.

Kasvu Open -kokemuksista lavalle nousee kertomaan Keski-Uudenmaan Kasvupolun 2015 voittajayritys Pentisol Oy. Pentisolin yrittäjät Sanna ja Jari Mäkinen avaavat, mihin kaikkialle tie on yrityksen ja heidät vienyt Kasvupolulle osallistumisen jälkeen. Starttitilaisuus on maksuton ja tilaisuuteen voi ilmoittautua 17.1. asti tästä linkistä.

Kasvupolun aikataulu

Haku Keski-Uudenmaan Kasvupolulle on auki 10.2.2019 asti. Tämän jälkeen Kasvupolun tuomaristo valitsee hakemusten perusteella polulle mukaan sparrattavaksi 15 yritystä. Mukaan valitut yritykset saavat sparrausta kahdessa Kiitoratapäivässä mitkä ovat 5.3. ja 7.5. Kiitoratapäivässä kukin yritys tapaa päivän aikana viisi liike-elämän asiantuntijaa 45 minuutin tapaamisissa, joissa pureudutaan kunkin yrityksen kasvun haasteisiin. Toisen Kiitoratapäivän päätteeksi tuomaristo valitsee Kasvupolun voittajat, jotka etenevät jatkosparrauksiin sekä valtakunnalliseen Kasvu Open –finaaliin, joka järjestetään 23.-24.10.2019 Jyväskylässä.

Keski-Uudenmaan Kasvupolku järjestetään tänä vuonna Keuken, Keudan, Uudenmaan liiton, Helsingin seudun Kauppakamarin, Uudenmaan Yrittäjien ja Uudenmaan TE- palvelujen  yhdistäessä voimansa suomalaisten pk-yritysten kasvun mahdollistamiseksi.

Lisätiedot ja hakeminen Kasvupolulle

Kasvupolusta voi lukea lisää täältä ja hakemuksen Keski-Uudenmaan Kasvupolulle voi jättää tämän linkin kautta.

Lisätiedot:

Keski-Uudenmaan Kasvupolku® -fasilitoija
Maria Häkkinen
maria.hakkinen@roihu.com

Keski-Uudenmaan Kasvupolku® -apufasilitoija
Liisa Arvassalo
liisa.arvassalo@roihu.com

Kasvu Open auttaa suomalaisia kasvunnälkäisiä pk-yrityksiä kasvamaan yrityksen koosta tai iästä riippumatta. Vuonna 2019 asiantuntijoiden maksuttomaan sparraukseen pääsee 400 yritystä 25 eri Kasvupolulle. Vuosi huipentuu Kasvu Open Karnevaaliin lokakuussa 2019, jossa Kasvupolkujen parhaimmiston eli 100 yrityksen joukosta valitaan Suomen lupaavimmat kasvuyritykset.

Keski-Uudenmaan Kasvupolun mahdollistavat Keuke, Uudenmaan liitto, Helsingin seudun Kauppakamari, Uudenmaan Yrittäjät, Keuda ja Uudenmaan TE-palvelut sekä Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit Nordea, Finnvera, Technopolis, Varma, If, Team Finland, BusinessJKL, Keski-Suomen Liitto, Grano, Laukaan kunta, TT-Säätiö, Jyväskylän Messut, Jyväs-Caravan, Isku, San Francisco Oy, Kitee, Vauraus, Lombard International Assurance ja Innovestor.