Sniffie Software Oy

Sniffie on kilpailija- ja markkinatiedon hankintaan ja analysointiin keskittynyt tiedonkeruupalvelu. Voit kerätä verkosta haluamaasi tietoa liiketoimintasi kehittämisen tueksi. Ilman teknistä osaamista tai tarvetta koodamiselle. Voit seurata verkossa mitä tahansa tietoa, tekstiä, hintaa, verkkosivun elementtiä tai niiden muutosta ja luoda näin yrityksellesi arvokasta tietoa.

Vieraile kotisivuilla

Sniffie Software Oy
Kotipaikka: Helsinki
Perustettu: 2015
Työllistää: 4
Liikevaihto viime tilikaudella: 0
Kuvassa Sniffie Softwaren toimitusjohtaja Tomi Grönfors.

Chief Commercial Officer Tero Kalsta kertoo:

Liikeidea lyhyesti?

– Sniffie Software on kilpailija- ja markkinatiedon hankintaan ja analysointiin keskittynyt tiedonkeruupalvelu. Tiedonhaun palvelumme avulla yritykset voivat selvittää kilpailijakentässä ja toimintaympäristössään tapahtuvat muutokset. Tiedonkeruun voi tehdä ilman teknistä osaamista tai tarvetta koodamiselle.

Mikä erottaa yrityksenne/tuotteenne/palvelunne kilpailijoista?

–  Ainakin kolme asiaa. Ensinnäkin tuotteistus eli pilvipalvelun saa kiinteällä kuukausihinnalla. Toisekseen seurattavan tiedon valitseminen itse "select-and-save" toiminnolla. Kolmanneksi tiedonhaun automaatio eli jatkuva seuranta ja haluttaessa hälytykset sähköpostiin muutoksista seurattavissa tiedoissa, kerryttää omaa tietokantaa seurattavasta tiedosta.  Lisäksi Sniffien tiimi on uskomaton sekoitus osaamista, taitoa, persoonallisuutta ja hulluutta, mikä voi viedä tämän palvelun vaikka kuinka pitkälle.

Millaisia kasvutavoitteita yrityksellänne on? Nimeä ainakin tärkein.

– Ensi vuodesta alkaen online-myytävä palvelu veisi nopeaan kasvuun Suomen ulkopuolella. Tämän vuoden 100 000 euron liikevaihdosta pyritään 600 000 euron liikevaihtoon ensi vuonna. Vuoden 2016 aikana 500 000 euron siemenrahoituksella varmistetaan pari patenttia ja tiimiin kasvattaminen kasvun tukemiseksi.

Paras hetki yrittäjän urallasi?

– Oivallukset, asiakkaan tarpeen tyydyttäminen.

Haastavin hetki yrittäjän urallasi?

– Konkurssi.

Mitä olet oppinut tähän saakka Kasvu Open -sparrauksista?

– Yrityksen fokus on täsmentynyt, mikä on heti vauhdittanut myyntiä.